Dì ciò chì da fà |Sfocatura di mudelli, perdita di culore, versione sporca è altri fallimenti, tutti aiutanu à risolve

Introduzione: In a stampa di foglia d'aluminiu, u prublema di tinta pò causà assai prublemi di stampa, cum'è mudelli sfocati, perdita di culore, platti brutti, etc. Cumu risolve, questu articulu vi aiuta à fà tuttu.

1 、 Pattern sfocata

Duranti u prucessu di stampa di carta d'aluminiu, ci hè spessu un mudellu sfucatu intornu à u mudellu stampatu è u culore hè assai chjaru.Questu hè generalmente causatu da aghjunghje troppu solvente à a tinta in u prucessu di diluzione.A suluzione hè di aumentà a velocità di a macchina se a velocità di stampa permette, è aghjunghje tinta à u tank di tinta per aghjustà a ratio di solvente à una proporzione raghjone.

2, Goccia di culore

In u prucessu di stampa di foglia d'aluminiu, u fenomenu chì i pochi culori di daretu tiranu fora di l'avanti pochi culori di tinta, strofinate a stampa cù a manu, l'inchiostru esce da u fogliu d'aluminiu, stu tipu di prublema hè generalmente causatu da una tinta povera. aderenza, bassa viscosità di l'inchiostru di stampa, velocità di asciugatura troppu lenta o pressione eccessiva di u rullu di gomma.
A suluzione generale hè di sceglie l'inchiostro cù aderenza più forte à utilizà, o migliurà a viscosità di stampa di l'inchiostro, l'attribuzione raghjone di u rapportu di solvente, aghjunghjendu l'agente di siccazione veloce adattatu o aumentà a quantità di aria calda per cambià a ratio di solvente, generalmente in l'estiu à lentu seccu, in l'inguernu à seccu veloce.

3 、 Versione sporca

Duranti u prucessu di stampa di foglia d'aluminiu, una capa debbuli di culori varii appare nantu à a parte di u fogliu senza mudelli.
A piastra sporca hè un prublema cumuni in l'industria di a stampa in rotocalco, chì hè generalmente analizata è risolta da quattru aspetti: tinta, piastra di stampa, trattamentu di a superficia di fogli d'aluminiu è raschi.In più di sceglie una tinta più adattata per a stampa attuale, pò ancu esse risolta per migliurà a finitura di a superficia di a piastra di stampa è aghjustendu l'angolo di u squeegee.


Tempu di Postu: Nov-17-2022

Abbonate à a nostra Newsletter

Per dumande nantu à i nostri prudutti o lista di prezzi, lasciate u vostru email à noi è seremu in cuntattu in 24 ore.

Seguici

nant'à i nostri media suciale
  • facebook
  • sns03
  • sns02