Cunniscenza di l'Industria|Plastic Anti-Aging 4 Guide Must-See

I materiali polimeri sò oghji largamente usati in a fabricazione high-end, l'informazioni elettroniche, u trasportu, u risparmiu energeticu di l'edificiu, l'aerospaziale, a difesa naziunale è parechji altri campi per via di e so proprietà eccellenti cum'è u pesu ligeru, alta forza, resistenza à a temperatura è resistenza à a corrosione.Questu ùn solu furnisce un vastu spaziu di mercatu per a nova industria di materiale polimeru, ma ancu presenta esigenze più elevate per a so prestazione di qualità, u livellu di affidabilità è a capacità di garanzia.

Per quessa, cumu per maximizà a funzione di i prudutti di materiale polimeru in linea cù u principiu di risparmiu d'energia, u sviluppu bassu di carbonu è u sviluppu ecologicu hè sempre più attentu.È l'anzianu hè un fattore impurtante chì affetta l'affidabilità è a durabilità di i materiali polimeri.

In seguitu, avemu da fighjulà ciò chì hè invechje di materiali polimeru, tippi di anziane, fattori chì causanu l'anziane, i metudi principali di anti-aging è l'anti-aging di cinque plastiche generale.

A. Invechjamentu plasticu
E caratteristiche strutturali è u statu fisicu di i materiali polimeri stessi è i so fatturi esterni cum'è u calore, a luce, l'ossigenu termale, l'ozonu, l'acqua, l'acidu, l'alcali, i batteri è l'enzimi in u prucessu d'utilizazione li facenu sottumessi à a degradazione di u rendiment o a perdita in u prucessu. d'applicazione.

Stu ùn solu pruvucarà un risidui di risorsi, è pò ancu pruvucà più accidenti per via di u so fallimentu funziunale, ma ancu a descomposizione di u materiale causata da u so anziane pò ancu contamina l'ambiente.

L'anziane di i materiali polimeri in u prucessu di usu hè più prubabile di causà grandi disastri è perdite irreparabili.

Dunque, l'anti-aging di i materiali polimeri hè diventatu un prublema chì l'industria polimeru hà da risolve.

B. Tipi di invechje materiale polimeru
Ci sò sferenti fenomeni di anziane è caratteristiche per via di e diverse spezie di polimeri è e diverse cundizioni d'usu.In generale, l'anziane di i materiali polimeri pò esse categurizatu in i seguenti quattru tipi di cambiamenti.

01 Cambiamenti in l'apparenza
Macchie, macchie, linee d'argentu, crepe, frosting, sfarinamentu, appiccicosità, deformazione, occhi di pisci, arruggini, restringimenti, scorching, distorsioni ottiche è cambiamenti di culore otticu.

02 Cambiamenti in proprietà fisiche
Cumprendu a solubilità, gonfiore, proprietà reologichi è cambiamenti in a resistenza à u friddu, a resistenza à u calore, a permeabilità à l'acqua, a permeabilità à l'aria è altre proprietà.

03 Cambiamenti in e proprietà meccaniche
Cambiamenti in a forza di trazione, forza di flessione, forza di taglio, forza di impattu, allungamentu relativo, rilassamentu di stress è altre proprietà.

04 Cambiamenti in e proprietà elettriche
Cum'è a resistenza di a superficia, a resistenza di u voluminu, a constante dielettrica, a forza di rottura elettrica è altri cambiamenti.

C. Analisi microscòpica di l'anziane di i materiali polimeri
I polimeri formanu stati eccitati di molécule in presenza di calore o luce, è quandu l'energia hè abbastanza alta, e catene molecolari si rompenu per formate radicali liberi, chì ponu formà reazzione in catena in u polimeru è cuntinueghjanu à inizià a degradazione è pò ancu causà incruciate. liendu.

Se l'ossigenu o l'ozonu hè presente in l'ambiente, una seria di reazzioni d'ossidazione sò ancu indutte, furmendu idroperossidi (ROOH) è si decompone in più in gruppi carbonili.

Sè ioni di metallu di catalyseur residuale sò prisenti in u polimeru, o se i ioni di metalli cum'è ramu, ferru, manganese è cobalt sò purtati durante u processu o l'usu, a reazione di degradazione oxidativa di u polimeru serà accelerata.

D. U mètudu principale à migliurà u funziunamentu anti-aging
Attualmente, ci sò quattru metudi principali per migliurà è rinfurzà a prestazione anti-aging di materiali polimeri cum'è seguita.

01 Prutezzione fisica (ispessimentu, pittura, compostu di strati esterni, etc.)

L'anzianu di i materiali polimeri, in particulare l'anzianu foto-ossidativu, principia da a superficia di i materiali o di i prudutti, chì si manifesta cum'è decolorazione, chalking, cracking, gloss diminution, etc., è poi gradualmente scende più in l'internu.I prudutti sottili sò più prubabile di fallu prima di i prudutti grossi, cusì a vita di serviziu di i prudutti pò esse allargata cù l'ingrossu di i prudutti.

Per i prudutti propensi à l'anziane, una strata di revestimentu resistente à l'intemperie pò esse appiicata o rivestita nantu à a superficia, o una strata di materiale resistente à l'intemperie pò esse cumposta nantu à a capa esterna di i prudutti, in modu chì una capa protettiva pò esse attaccata à a superficia di i prudutti per rallentà u prucessu di anziane.

02 Migliuramentu di a tecnulugia di trasfurmazioni

Parechji materiali in u prucessu di sintesi o preparazione, ci hè ancu u prublema di l'anziane.Per esempiu, l'influenza di u calore durante a polimerizazione, l'anziane termale è di l'ossigenu durante u processu, etc. Allora per quessa, l'influenza di l'ossigenu pò esse rallentata aghjunghjendu un dispositivu di deaerating o un vacuum device durante a polimerizazione o a trasfurmazioni.

Tuttavia, stu metudu pò guarantisci solu u funziunamentu di u materiale in a fabbrica, è stu metudu pò esse implementatu solu da a surgente di preparazione di materiale, è ùn pò micca risolve u so prublema di anziane durante a riprocessazione è l'usu.

03 Disegnu strutturale o mudificazione di materiali

Parechje materiali macromolecule anu gruppi di anziane in a struttura molekulari, cusì à traversu u disignu di a struttura molekulari di u materiale, rimpiazzà i gruppi di anziane cù i gruppi senza età pò spessu ghjucà un bonu effettu.

04 Aghjunghjendu additivi anti-invecchiamento

Attualmente, u modu efficaci è u metudu cumuni per migliurà a resistenza di l'anziane di i materiali polimeri hè di aghjunghje additivi anti-aging, chì sò largamente usati per via di u prezzu bassu è micca bisognu di cambià u prucessu di produzzione esistenti.Ci hè dui modi principali di aghjunghje sti additivi anti-aging.

L'additivi anti-aging (pulveru o liquidu) è resina è altre materie prime direttamente mischiate è mischiate dopu à estrusione granulazione o iniezione, etc.. Questu hè un modu simplice è faciule d'aghjunghje, chì hè largamente utilizatu da a maiò parte di pelletizing è impianti di stampaggio a iniezione.


Tempu di pubblicazione: 26-oct-2022

Abbonate à a nostra Newsletter

Per dumande nantu à i nostri prudutti o lista di prezzi, lasciate u vostru email à noi è seremu in cuntattu in 24 ore.

Seguici

nant'à i nostri media suciale
  • facebook
  • sns03
  • sns02