Notizie di l'industria|Smart Manufacturing ricustruisce u mudellu ecologicu di l'universu di stampa

A 6a Conferenza Mondiale Smart hà cunclusa recentemente u tema "Nova Era di l'Intelligenza: Empowerment Digitale, Smart Winning Future", è hà liberatu una quantità di tecnulugia d'avanguardia, risultati di applicazioni è standard di l'industria intornu à e frontiere di l'intelligenza artificiale è intelligente. manifattura.Cumu l'industria di stampa, cù a fabricazione intelligente cum'è a direzzione principale, scopre una nova dinamica da a Sesta Conferenza Mondiale Smart?Ascolta l'esperti da a tecnulugia di punta è l'applicazioni di dati per spiegà i dui aspetti.

À a Sesta Conferenza Mondiale Smart tenuta in Tianjin pocu tempu, chì hè stata tenuta in una cumminazione di online è offline, 10 "casi eccellenti di l'innuvazione è l'applicazione di tecnulugia intelligente" sò stati liberati."Ltd.hè statu sceltu successu cum'è l'unicu casu sceltu in l'industria di stampa.A cumpagnia si cuncentra nantu à a custruzzione di un ecosistema per a stampa è l'imballazione è a persunalizazione di picculi volumi, è hà sviluppatu a capacità core di acquistà, trasfurmà è furnisce ordini à grande scala è di picculi volumi sottu à l'innuvazione di u mudellu di fabricazione.
Dapoi u scoppiu di a nova pneumonia di a corona, a dumanda di persunalizazione di stampa è imballaggio hè ancu aumentata, esigendu chì u mercatu sia currispundente flessibile è responsivo.L'industria straniera di stampa è imballaggio hà acceleratu u ritmu di ricunfigurazione di l'affari è di u mercatu, utilizendu tecnulugia digitale è intelligente per trasfurmà, aghjurnà è ricunfigurate.U ritmu di l'intelligenza digitale in l'industria di stampa domestica hà acceleratu è diventatu u cunsensu di a maiò parte di i culleghi di l'industria.
Integrazione tecnologica
Cuntrolla veramente a lege di l'intelligenza
Printing manifattura intelligente cum'è a direzzione principale, hè l'applicazioni specifiche di l'Industria 4.0 in l'industria, hè una innuvazione di mudellu sistematicu, hè una innuvazione d'integrazione di tecnulugia sistematica.L'innuvazione di u mudellu chjamatu, hè u mudellu tradiziunale di pruduzzione è vendita nantu à u cuncettu di l'innuvazione, deve esse esaminatu da u stadiu logicu di u valore di fabricazione, da a qualità, migliurà u prucessu è poi tuttu u ciclu di vita finu à creà valore per i clienti.
L'innuvazione di l'integrazione tecnologica, invece, hè basatu annantu à a tecnulugia tradiziunale, sottu a guida di u mudellu di fabricazione intelligente di stampa, l'usu integratu di l'automatizazione, a tecnulugia di l'infurmazione, a digitalizazione, l'intelligenza, a rete è altre tecnulugia per integrazione è reinvenzione.Frà elli, l'automatizazione hè una tecnulugia tradiziunale, ma in l'applicazione di l'innuvazione cuntinua.L'applicazione di a tecnulugia di cuntrollu di feedback basatu nantu à e rete neurali, cumminata cù a scienza di u culore di stampa, utilizendu a rilevazione di l'imaghjini, cunsiderendu mudelli, controller, estrazione è trasferimentu, autosurveglianza è auto-ottimisazione in u prucessu di stampa, realizà cusì un monitoraghju in circuitu chjusu di stampa. qualità, hà fattu prugressu.
A chjave per l'intelligenza hè l'acquisizione è u processu di dati.I dati sò divisi in trè categurie: dati strutturati, dati semi-strutturati è dati non strutturati.Truvà liggi da i dati, rimpiazzà u mudellu tradiziunale di trasferimentu di sperienza di fabricazione è stabilisce un mudellu digitale hè u core di a fabricazione intelligente.Attualmente, assai imprese di stampa nantu à u novu software di l'infurmazioni, ma ùn formanu micca a strada logica di generazione di cunniscenza è trasferimentu è usu, cusì in l'implementazione di u prucessu di intelligenza digitale pare "vede l'arburi ma micca u boscu", chì ùn hè micca veramente cuntrollu à a lege di l'intelligenza.
I risultati brillanti
L'innuvazione di l'imprese principali hè stata efficace
Nta l'ultimi anni, alcune di l'imprese principali in u campu anu esploratu novi mudelli è cuncetti di fabricazione intelligente, aduprendu l'integrazione di a nova tecnulugia, cumminendu i so rispettivi prucessi di l'impresa è e prucedure di gestione, è ottene un rendimentu reale in l'implementazione di l'intelligenza digitale.
Trà i prughjetti di dimostrazione pilotu di fabricazione intelligente è sceni eccellenti di fabricazione intelligente selezziunati à u livellu naziunale, Zhongrong Printing Group Co., Ltd. hè statu sceltu à a lista di prughjetti di dimostrazione pilotu di fabricazione intelligente di u Ministeru di l'Industria è Tecnulugia di l'Informazione, chì principarmenti interconnects. attraversu e linee di produzzione automatizate intelligenti, custruisce un sistema logisticu intelligente, cumpresu u più grande magazzinu tridimensionale di l'industria, custruisce una piattaforma di gestione di l'operazione di produzzione è una piattaforma di cullaburazione di risorse di fabricazione in rete, etc.
Anhui Xinhua Printing Co., Ltd. è Shanghai Zidan Food Packaging & Printing Co., Ltd. sò stati scelti per a lista di sceni eccellenti di fabricazione intelligente in 2021, è i nomi di scene tipiche sò: traccia di qualità precisa, monitoraghju di l'operazione in linea è diagnosi di difetti, cuntrollu di prucessu avanzatu, è cunfigurazione flessibile di e linee di produzzione.Frà elli, Anhui Xinhua Printing hà applicatu l'innuvazione à a preimpostazione di parametri è à l'elaborazione di l'analisi di dati di u sistema di linea di produzzione, hà custruitu capacità di flessibilità modulare, hà custruitu u funziunamentu di cullaburazione di a linea di produzzione è u sistema d'infurmazione, hà utilizatu 5G è altre tecnulugia di rete per a trasmissione di dati di linea di produzzione. è hà creatu Anhui Xinhua Smart Printing Cloud.
Xiamen Jihong Technology Co., Ltd, Shenzhen Jinjia Group Co., Ltd, Heshan Yatushi Printing Co., Ltd. anu realizatu esplorazione fruttuosa in l'automatizazione di a linea di produzzione è l'intelligenza di i ligami chjave di u prucessu.Ltd., Beijing Shengtong Printing Co., Ltd. è Jiangsu Phoenix Xinhua Printing Group Co., Ltd. anu realizatu pratiche innovatori in u layout intelligente di fabbriche, post-pressa è intelligenza di trasferimentu di materiale.
Esplorazione passu à passu
Focus nantu à stampà mudellu di fabricazione intelligente
In risposta à u sviluppu di l'industria di stampa è i cambiamenti continui in l'ecunumia è a sucietà, a fabricazione intelligente di stampa richiede un aghjustamentu cuntinuu di strategie di implementazione.Focus nantu à u modu di fabricazione intelligente, intornu à a pruduzzione è u funziunamentu è i servizii, l'esplorazione innovativa di u multimodu orientatu à u cliente, u modu hibridu, è ancu u mudellu ecologicu metauniversu orientatu à u futuru.
Da u disignu generale di u layout, una attenzione particulari deve esse pagata à a custruzzione di una piattaforma di sinergia è di cuntrollu.In u futuru, a chjave per l'innuvazione è l'aghjurnamentu di l'imprese di stampa si trova in a realizazione di sinergia di risorse, u cuntrollu centralizatu è distribuitu.L'applicazione integrata di soluzioni di fabricazione adattativa è flessibile, VR / AR, intelligenza artificiale, big data, 5G-6G è altre tecnulugia hè u pivot di u layout di u sistema di a fabricazione intelligente.
In particulare, a custruzzione di mudellu digitale basatu annantu à u gemellu digitale hè l'anima di a digitalizazione è a premessa di l'intelligenza.Sutta u cuncettu di cullaburazione umanu-macchina, simbiosi è coesistenza, a custruzzione di mudelli digitale di layout di fabbrica, prucessu, equipamentu è gestione hè u core di a fabricazione intelligente.A generazione di a cunniscenza è a trasmissione da a fabricazione à u serviziu, l'usu integratu di l'intelligenza artificiale, i big data è altre tecnulugii per migliurà a qualità è l'efficienza, è l'orientazione umana hè u scopu di a fabricazione intelligente.


Tempu di Postu: 26-Sep-2022

Abbonate à a nostra Newsletter

Per dumande nantu à i nostri prudutti o lista di prezzi, lasciate u vostru email à noi è seremu in cuntattu in 24 ore.

Seguici

nant'à i nostri media suciale
  • facebook
  • sns03
  • sns02