Cunniscenza di l'industria|Prucessu di stampa

Hot stamping hè un mètudu di dicurazione superficia effettu di metallu impurtante, ancu s'è stampa inchiostro d'oru è d'argentu è stamping caldu hannu simili lustru metallu effettu dicurativu, ma pè ottene un forte impattu visuale, o à traversu u prucessu di stampa calda à ghjunghje.

A causa di l'innuvazione cuntinuu di l'equipaggiu di stampa à caldu è di i materiali di supportu, arricchisce l'espressione di tecniche di stampa à caldu, avà u prucessu di stampa à caldu hà principalmente 7 tipi:

1: stiratura pianu ordinariu
1

A stampa calda più cumuna, lassannu biancu attornu à mette in risaltu u corpu di stampa calda.In cunfrontu à l'altri stamping, u prucessu di pruduzzione hè relativamente simplice, è se u numeru ùn hè micca grande, u stamping di zincu pò esse usatu.

Flat stamping, si riferisce à a superficia datum hè impressione flat, stamping nant'à un workpiece flat o una parte di u pianu di u workpiece.

Stu tipu di stampa, pò esse gràficu cunvex, stampatu nantu à una superficia plana;pò ancu esse piastra di silicone piatta, stampata nantu à i grafici elevati.

2: campu anti-stampatura bianca
2

U cuntrariu di u metudu di pruduzzione di stiratura piatta, a parte di u sughjettu di u biancu, è in a parte di u fondu di a stampa, a dimensione di l'area stampata secondu i bisogni di u disignu di u produttu, se l'area di stampa hè più grande, deve cunsiderà a so prestazione di aderenza per scuntrà u esigenze di prucessu.

3: stampatura di sovrapposizione
3

Sicondu i bisogni di l'imaghjini, per fà a stampata è stampata parte di a cumminazione intelligente, prima stampate prima di stampà.U prucessu di pruduzzione hè altu per a registrazione è richiede un allinamentu precisu per ottene l'effettu perfettu.

4: stampa di foglia refractive
4

Pruduzzione di a versione stampata, l'imaghjini principali è i gràfici di fondo cù un spessore diversu o versu a linea cum'è una partizione, furmendu un effettu refrattivu, enfatizendu u sensu di l'arti di linea grafica, di solitu utilizendu a versione incisa laser.

5: stampatura multipla
5

In u listessu spaziu gràficu ripetutu stamping più di duie volte, bisognu di passà à traversu prucessu multiple, ma dinù deve attente à dui tipi di foglia d'oru hè compatible, in ordine per impediscenu u fenomenu di aderenza ùn hè ferma.

6: stampa in rilievu
6

A listessa pratica cum'è stamping è tandu embossing, ma embossing stamping pagà più attente à a texture stamping piuttostu chè effettu embossing, di solitu cù versione embossing stamping, l 'altezza di l 'alzata ci vole à esse in a tensione superficia foglia d'oru pò purtà gamma.

Dopu à i prudutti di trasfurmazioni di tecnulugia di stampa di sollievu mostranu effettu di u mudellu tridimensionale di sollievu, cusì l'usu di prima stampa è poi u metudu di prucessu di stampa, è per via di a so alta precisione è esigenze di alta qualità, più adattatu per l'usu di a tecnulugia di stampa calda.

Comu pudete imaginà, i diseggiani anu da cunsiderà currettamente a struttura, u pesu, u fogliu d'oru è l'inchiostru quandu selezziunate carta o altri materiali di trasportu per un prucessu di stampa di foglia tridimensionale, è l'allineamentu di a parte anteriore è posteriore hè critica.

À u listessu tempu, u gruixu di a carta limitarà a qualità è l'effettu di u vostru pruduttu finitu durante u prucessu.Per esempiu, carta chì hè troppu magre o menu duru pò purtà à prublemi cù u paper popping.

7: stamping texture effettu spiciali
7

Sicondu i bisogni creativi, a produzzione di stampi di texture di effetti speciali, mette in risaltu l'effettu di u mecanismu speciale.

In l'appiecazione pratica di u prucessu di stampa à caldu, l'scelta di a piastra di stampa in metallo, a carta stampata a caldo, a carta, l'espressione di stampa a caldo formanu parechji affettanu direttamente l'effettu finale di stampa à caldu.

A stampa a caldo hè oghje largamente usata in diversi campi di stampa è imballaggio.Hè ancu l'unica tecnica di stampa chì pruduce un effettu metallicu brillanti, senza tarnishing nantu à carta, plastica, cartone è altre superfici stampate.


Tempu di Postu: Feb-10-2023

Abbonate à a nostra Newsletter

Per dumande nantu à i nostri prudutti o lista di prezzi, lasciate u vostru email à noi è seremu in cuntattu in 24 ore.

Seguici

nant'à i nostri media suciale
  • facebook
  • sns03
  • sns02