Definizione è classificazione di i plastichi degradabili

Attualmente usemu materie prime di film di imballaggio flessibile, basamente appartene à materiali non degradabili.Ancu s'è parechji paesi è imprese sò impegnati in u sviluppu di materiali degradabili, ma i materiali degradabili chì ponu esse utilizati per imballaggi flessibili ùn sò micca stati rimpiazzati da a produzzione à grande scala.Cù l'attenzione crescente di u paese à a prutezzione di l'ambiente, parechje pruvince è cità anu emessu un limitu di plastica o ancu in alcune zone di e "leggi di pruibizione di plastica".Dunque, per l'imprese imballaggi flessibili, a cunniscenza curretta di i materiali degradabili, hè un bonu usu di materiali degradabili, per ottene una premisa di imballaggio sustenibile verde.

A degradazione plastica si riferisce à e cundizioni ambientali (temperatura, umidità, umidità, ossigenu, etc.), a so struttura hà cambiamenti significati, prucessu di perdita di rendiment.

U prucessu di degradazione hè influinzatu da parechji fatturi ambientali.Sicondu u so mecanismu di degradazione, i plastichi degradabili ponu esse divisi in plastichi fotodegradabili, plastichi biodegradabili, plastichi fotobiodegradabili è plastichi chimichi degradabili.I plastichi biodegradabili ponu esse divisi in plastichi biodegradabili cumpleti è plastichi biodistruttivi incompleti.

1. Plastica fotodegradable

Plastica photodegradable si riferisce à u materiale plasticu in a reazzione di descomposizione cracking di u sole, cusì chì u materiale in u sole dopu à un periudu di tempu per perde a forza meccanica, diventa pulveru, certi pò esse più decomposition microbial, in u ciculu ecologicu naturali.In altri palori, dopu chì a catena molekulari di plastica fotodegradable hè distrutta da u metudu fotochimicu, u plasticu perde a so propria forza è fragilità, è poi diventerà in polvere per via di a corrosione di a natura, entre in terra, è rientra in u ciculu biologicu sottu. l'azzione di i microorganismi.

2. Plastica biodegradable

A biodegradazione hè generalmente definita cum'è: a biodegradazione si riferisce à u prucessu di trasfurmazioni chimichi di cumposti per l'azzione di l'enzimi biologichi o a degradazione chimica prodotta da i microorganismi.In questu prucessu, a fotodegradazione, l'idrolisi, a degradazione oxidativa è altre reazzioni ponu ancu accade.

U mekanismu di plastica biodegradable hè: da bacteria o materiale polimeru idrolasi in diossidu di carbonu, metanu, acqua, sali minerali inorganici è novi plastichi.In altri palori, i plastichi biodegradabili sò plastichi chì si degradanu per l'azzione di i microorganismi naturali, cum'è batteri, muffa (fungi) è alga.

U plasticu biodegradable ideale hè un tipu di materiale polimeru cù un rendimentu eccellente, chì pò esse cumpletamente decompostu da i microorganismi ambientali è infine diventa una parte di u ciculu di carbone in natura.Questu hè, a descomposizione in u prossimu livellu di molécule pò esse più decomposta o assorbita da i batteri naturali, etc.

U principiu di biodegradazione hè divisu in dui classi: prima, ci hè una degradazione biofisica, quandu attaccu microbial dopu l'erosione di materiali polimeri, per via di a crescita biologica sottile fattu cumpunenti polimeru idrolisi, ionizazione o protoni è split in pezzi di oligomeru, u molecule. struttura di u polimeru hè invariabile, a funzione biofisica polimeru di u prucessu di degradazione.U sicondu tipu hè a degradazione biochimica, per via di l'azzione diretta di microorganismi o enzimi, a descomposizione di polimeru o a degradazione oxidativa in picculi molécule, finu à a descomposizione finale di diossidu di carbonu è acqua, stu modu di degradazione appartene à u modu di degradazione biochimica.

2. Biodestructive degradazione di plastica

I plastichi degradabili biodestructivi, cunnisciuti ancu com'è plastichi di colapsu, sò un sistema cumpostu di polimeri biodegradabili è plastichi generali, cum'è l'amidu è a poliolefina, chì sò cumminati in una certa forma è ùn sò micca completamente degradati in l'ambiente naturale è ponu causà contaminazione secundaria.

3. Plastics cumpletamente biodegradable

Sicondu i so fonti, ci sò trè tippi di plastica cumpletamente biodegradable: polimeru è i so derivati, polimeru sinteticu microbicu è polimeru sinteticu chimicu.Attualmente, u plasticu di amido hè l'imballaggio flessibile compostu più utilizatu.

4. Plastica biodegradable naturali

I plastichi biodegradabili naturali si riferiscenu à i plastichi polimeri naturali, chì sò materiali biodegradabili preparati da materiali polimeri naturali cum'è amidu, cellulosa, chitina è proteini.Stu tipu di materiale vene da diverse fonti, pò esse cumplettamente biodegradable, è u pruduttu hè sicuru è micca tossicu.

Basatu nantu à a degradazione di modi diffirenti, è ancu in diverse parti di a dumanda, avà avemu bisognu di l'identità di u cliente di materiali biodegradabili hè cumpletamente degradazione, degradazione è discarica o compost, esigenu degradazione di materiale plasticu esistenti per materiali cum'è diossidu di carbonu, acqua. è sali minerali inorganici, ponu esse facilmente assorbiti da a natura o riciclà di novu da a natura.


Tempu di post: Jul-14-2022

Abbonate à a nostra Newsletter

Per dumande nantu à i nostri prudutti o lista di prezzi, lasciate u vostru email à noi è seremu in cuntattu in 24 ore.

Seguici

nant'à i nostri media suciale
  • facebook
  • sns03
  • sns02